Že by konečně jaro ?

27.02.2017

Ahoj ahoj !

Možná si říkáte - " Proboha Betty, co zase ten název článku? " Vysvětlím. Měla jsem v úmyslu napsat nějaký souhrnný článek o tom, co je nového, který se měl jmenovat " Mrzne a mrzne" (poznámka: to bylo někdy na začátku ledna v - 15°C ) Jelikož jsem ho odkládala a odkládala, nachvíli se oteplilo, a článek se měl jmenovat tak, jak vidíte tady. Ale když už jsem se dokopala sednout k noťasu, zase byly venku mrazy. No nenaštve to ? Nakonec teda píšu až teď a já lenoch líná prostě nedokážu vymyslet duchaplnější název. Jak vidíte, vůbec jsem se nezměnila. Místo abych přešla k tomu podstatnému, nebo se aspoň omluvila za svou neaktivitu, zase řeším voloviny.

Ale když nad tím teď tak přemýšlím, ten název smysl dává. Po dlouhé době zase bylo venku hezky a člověk se nebál bát sundat si zimní bundu. Slepice u koní se páří o sto šest a každá vyjížďka s Lenkou se mění v adrenalinový zážitek. No jo, jaro je ve vzduchu. Ale musím říct, že Lence se podařilo aspoň něco z jejího nekonečného pupku přes zimu shodit, takže dokonce dokážu zapnout podbřišník. Až se ty nekonečné hroudy bahna aspoň trochu vsají a ještě víc se oteplí, začneme zase pracovat na kondičce, zjemňování pobídek a jezdit na delší vyjížďky. Už jen na to pomyslím, mám lepší náladu.

A když nad tím tak přemýšlím, i na mě má jaro účinek. Chytla jsem spoustu energie, zase pilně cvičím, uklizím o sto šest ( což u mě znamená vzít všechny krámy z mého pokoje  a naházet je k mamce do skříně), přestavuju si pokoj ( ala koupím si nový květináč) a našla jsem si brigádu jako servírka. Jak vidíte, rozhodně se tedy nenudím ;) Ne, že bych snad neměla ráda zimu, nebo u mě záleželo jen na počasí, ale jsem typická váha - zima je pro mě moc mrazivá a léto moc horké. A jaro je přece tak krásné období, všechno rozkvétá, probouzí se...a bude se připouštět Lenka, joo !

A taky něco tématického, když už jsme na tom blogu o modelech koních. MLS 2017 se blíží !! Třikrát huráá !! A pokud váháte - přijeďte. Kdo ví, kdy bude další šance, navštívit tady v Česku LS. Já to čekání snad nevydržím :3 A doufám, že se tam s Vámi uvidím :*

Poslední dobou ani nemám nijak chuť spřádat nové modely do sbírky. Důvod č. 1 - Nemám místo. Důvod č. 2 - Nemám peníze. Důvod č.3 - I ty peníze, které bych teoreticky mít měla, dám do krmení pro svoji zvěř a vybavení pro Lenku. Nehledě na to, že podle mých šetřících schopností a věcí, která mám v plánu koupit, bude tradík další na řadě zhruba za pět let. Snad je to jen zase nějaké přechodné období, dobře vím, že na MLS utratím za modely zase majlant. Aspoň na to CMko v podobě Lenky od Mazla se můžu těšit. Ale přesto všechno, psát tady na blog a svěřovat se svými pocity, myšlenkami, mě neskutečně baví. Předem se vám omlouvám za ty všechny kraviny, které tady musíte číst.

Jak tak koukám, chodí vám ta upozornění na nový článek ? Možná bych vážně mohla založit tu FB stránku, kde bych psala o novinkách na blogu. Ale to bych musela často fotit a přidávat tam i něco mezi tím. Hahahah, tak asi nic no.

Příští týden letíme s naší španělsky mluvící polovinou třídy do Madridu. Vzhledem k naší zmatené učitelce z Venezuely a faktem, že jsem nikdy neletěla letadlem a nevkročila za hranice Německa a Slovenska, to bude zajímavá zkušenost. Ale o tom v příštím článku.

Mějte se lidi !

P.S. Já vím, žádnou pořádnou jarní fotku prostě v archivu nemám. Holt konečně musím jít zase něco nafotit.


© 2016 Děkuju za návštěvu a doufám, že se zase vrátíte !
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky