Novoroční psaní

15.01.2017

Nazdárek. Já vím, já vím. Na článek o shrnutí roku 2016 je sice možná trochu pozdě, ale však mě znáte. A lepší než s tím čekat na další rok, ne ? Web je ještě stále v rekonstrukci, protože i přesto, že jsem nemocná, sledovat teorii velkého třesku je mnohem větší zábava, než doplňovat profily koní. Zvlášť když vezmeme v potaz jednoduchou rovnici : 1 profil = 5 min + nekonečně mnoho nadávek o tom jak se ten noťas zatraceně seká. A to mi jich zbývá zhruba ještě 60. Pozitivní, že ? Jak jste asi stihli pochopit, jo, jsem nemocná. V době kdy se mí vrstevníci venku prohánějí na lyžích, já jsem zalezlá doma. Ale má to i světlé stránky. Například jak jsem celá zpocená a mám pořád mastný ruce,  tak jsem se konečně naučila luskat. Jo !

Pouze technická poznámka : Nikde jinde jsem to nezmínila, tak je to tady. Nemůžu sem vložit komentáře ( Kdybyste na tom někdo přišel, byla bych vám moc vděčná), tak se dají články komentovat pomocí FB komentářů dole. Díky

Ale dost už s tím, nebo se tady budu vypisovat zase do nekonečna. Aspoň mám šanci shrnout starý rok. Zavzpomínat, oprášit to co by mělo zůstat navždy zapomenuto a ..však to znáte. Rok 2016 byl...úžasný. Každý Silvestr, když sedím u sebe v pokoji s čokoládou nad Pretty woman, si říkám, že nový rok bude nejlepší v mém životě. A každý rok mám pocit, že to je pravda. Že každý rok přinese tolik nových věcí a zážitků, že je lepší než ten předešlý. Nebo prostě jen skvělý. A myslím, že tohle je hodně důležité. Aspoň pokud jste takový magnet na trapasy jako já. Takže ve zkratce -

Co přinesl rok 2016:

  • Úspěšně jsem dokončila třetí ročník na osmiletém gymnáziu.
  • Zdechla mi myš. Pořídila jsem si další 2 .

  • Byla jsem s láskou svého života. Je paličatá, žere seno a ráda shazuje lidi. Rozumíme si.

  • Zjistila jsem, že v hrbu má velbloud tuk, ne vodu. Díkybohu, v té lži bych už další rok nesnesla.

  • Zkoukla jsem Sex ve Městě ( Joo !!)

  • Šla jsem na halloween za "houmlesáka". Až na to, že nebyl halloween. A byla to škola.

  • Poprvé jsem našla odvahu navázat kontakt s klukem, co se mi líbí.

  • Poprvé mě poslal do háje kluk, co se mi líbil. Ne počkat, to nebylo poprvé.

  • Viděla jsem tentononc. Fujky.

  • Chodila jsem po dětech v obleku Mikuláše a kárala je, aby se zlepšily. Fakt.

Ale celý tenhle rok přinesl hlavně spousty přátel, zážitků, modelů a zkušeností. Byl to fajn čas. A jak to bude dál ? Nikdy jsem si předsevzetí nepsala, protože to obvykle dopadá tak, že je nesplním, ale zkusit to můžem. Takže -

Předsevzetí rok 2017

  • Psát článek o předsevzetí na čas .

  • Psát všechny články na čas. A aspoň jednou týdně !

  • Dál sbírat.

  • Ještě víc sbírat.

  • Navštívit aspoň jednu LS.

  • Vytvořit celý vlastní model.

  • Více se zapojovat do sběratelského světa.

Tak, já myslím, že to by mohlo stačit. Nemusíme z toho dělat napoprvé osvětu. Už tak je ten článek až dost dlouhý ( Fakt, jestli jste došli až sem, jste borci) tak jenom pár vět na závěr.

Vzkaz roku 2017

Nevím, jaký budeš, ani jestli tě vůbec přežiju celý. Ale všechny dny, každý okamžík se pokusím strávit co nejlíp, se smyslem, jako kdyby měl to být poslední. Netuším, co bude, ale nebojím se. Bude to dost sranda. Tenhle rok bude le - gen - dár- ní, o to se postarám. Tak se předveď.

A Vám všem opožděně taky všechno nejlepší do nového roku. Díky, že jste.









© 2016 Děkuju za návštěvu a doufám, že se zase vrátíte !
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky